O čem dnešní studium je?

Vzdělání v dnešní době znamená vlastnit „papír“

Opravdu myslet je těžké. Nikdo nás to ale nenaučí.

Novodobý školský systém je nastaven tak, aby nám soukal do hlavy co nejvíc informací, ale zároveň abychom nic pořádně nevěděli. Nechci kritizovat učitele a profesory, protože ti odvádějí svou práci, tak jak mají, tak jak byli k tomu naučeni a podle svých schopností. Bohužel ale i učitelé prošli tímto školským systémem.


Dříve bylo vzdělání velmi považované, určovalo, kdo jsme, a dávalo nám naději pro lepší pracovní příležitosti a lepší budoucnost. I přestože já osobně nejsem žádný studijní typ a studuji vysokou školu, s tímto systémem nesouhlasím, ale ve studiu mám silnou kariérní motivaci.


Tento systém je jedním ze zbraní iluminátské kontroly nad naší populací. Ráda tomu říkám „proces debilizace“. Děti jsou již od raného věku nuceni trávit co nejvíc času ve škole a po škole se musí věnovat domácím úkolům a mimoškolním aktivitám, aby „nezahálely“. Přitom se ale potlačuje dětská kreativita, fantazie, nerozvíjíme dětskou duši a rodiče mají čím dál méně času na to trávit se svými dětmi čas.


Když budu studium brát z pohledu vysokoškoláka, dostáváme se k problému omezenosti formy vyučování. Lidé se musí biflovat kvanta textu, skript a učebnic nazpaměť. Musí odříkat texty, kterým vlastně v praxi nerozumí a kvanta vzorečků. A hlavě tak mají změť informací, což utváří v hlavě ještě větší bordel.

Ve škole je vytvářen na studenty tlak, stres, namísto toho, aby na nás škola působila pozitivně, motivovala nás, naučila nás přemýšlet, praktikovat načerpané vědomosti v praxi a rozvíjela naši osobnost. Ze školy tak vychází davy lidí s titulovým označením, jež čekají na práci, která ani neodpovídá jejich oboru vzdělání.

Nastavený systém omezuje myšlení lidí, směruje je k jednomu určitému úhlu pohledu, postrádá to důležité do života a obrací pravdu stejně jako to dělají média, vláda a celá globální nadvláda.

Masivní indoktrinace ve školách

Odstřihnout od vlastní mysli hned na začátku.

Jak už bylo řečeno, škola a celý školský systém působí na náš úhel pohledu a vymezuje naše názory na ty, které tento systém potřebuje.
Místo toho, abychom rozvíjeli naše názory, abychom je měli různorodé, abychom dokázali nad věcmi přemýšlet a jen je nepapouškovat, se z našich myšlenek stávají tyhle pěkné čtverečky, co vidíme na obrázku.

Stejně jako v dřívějších dobách se ve školách učil marxismus-leninismus, dnes se učíme o Evropské Unii, NATO, pro-americké propagandě, pro-kapitalistické propagandě a nyní se začíná ve členských státech EU vyučovat i pro-imigrační propaganda v rámci nynější migrační krize.

Proč jsou pak téměř všichni studenti silně pro-systémoví?
Proč jsou tak silně pro Evropskou Unii?
A proč se mezi námi vytrácí vlastenci? 

Já jsem ze systému začala vybočovat, když jsem rok nestudovala. Začala jsem si sama zjišťovat fakta, sama dávat všechny události do souvislosti do kontextu a naučila jsem toho mnohem víc, než za léta studia ve škole. Bohužel!
Nyní znovu studuji, ale s vlastními názory, vědomostmi a se svým myšlením. Proto mám teď tendence se nad věcmi nejprve sama zamyslet a vyvodit z toho své vlastní úsudky.


Autor – Věra Miadiková / Všechna práva vyhrazena
Editor – Voci
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky